Jag älskar helgen

Riktig chilldag i skolan idag, för en gångs skull. Sovmorgon till 10.45 då vi hade biologi. Halva klassen laborerade medan vi andra kollade på en film om genteknik och sen några youtube klipp också, hehe :) Lunch efter det och sen på engelskan satt vi bara i datasalen hela tiden eftersom några andra i klassen hade speaking test. Dagen avslutades med matte C där vi repeterade inför nationella.

Gick en sväng på stan med Carro sen efter skolan innan mamma kom och hämtade mig. Åkte direkt till ica där vi handlade en massa grejer till kvällen, idol och mys står på schemat :) Väntar bara på att klockan ska bli sex nu för då ska jag hem till pappa och ta med mig nero hit eftersom jag och mamma ska vara hundvakt tills imorgon. Sen efter idolutslagningen lite senare ikväll ska jag och tess åka till Vasa och kika på nattinnebandyn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0