Helg!

Slutade för ungefär 20 minuter sen och nu sitter jag och nejra i datasalen och väntar på att carro och jenny ska labba klart på biologin. Vi har varken engelska eller matte c idag (den var frivillig) så vi slipper sluta vid halv 4 idag. När tjejerna är klar blir det lunch och stan. Sen tänker jag åka hem och lägga mig eftersom jag har kommit i det första stadiet igen innan man blir sjuk. Hela kroppen, halsen och huvudet värker och dessutom fryser jag ihjäl :(

Annars blir helgen lugn, har blivit många sånna nu. Vi har en massa plugg och arbeten att göra och dessutom var ingen annan partypepp, haha. Så ikväll blir det tacos och idol och på lördag kommer tjejerna hem till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0