Give me some inspiration

Jag har verkligen noll inspiration till att blogga just nu. Tror det beror på att det händer så mycket annat runt omkring mig just nu, och jag klagar inte!

Blev väckt vid halv 10 imorse av att vovven ville ut. Ja sjävklart har han ett namn också, Nero, tror jag glömt att nämna det :) Var ute i ca en halvtimme och sen när vi kom hem gjorde jag mig klar och tog 13.00 bussen till stan. Mötte nejra där och köpte mig en mössa på stadium innan vi tog bussen hem till jenny. När vi kom dit blev det fysik och spanskaplugg, men väldigt mycket mera surr, haha :) Sen tog jag och nejra 18.20 bussen hem och båda halvsov under hela resan typ, men sen hoppade peddy på vid brynäs så vi snackade lite med honom tills vi kom till stan. Sen när jag bytt till 3:ans buss och skulle trycka på stoppknappen för att hoppa av funkade inte den jäveln. Och innan jag hittade en annan att trycka på var min hållplats redan förbi. Så jag fick mig en extra lång promenad hem istället...

Kom iaf lagomt hem till pizzan och efter maten gick jag och nero på en timmes promenad i mörket. Nu hade jag tänkt (måste) plugga, men vafan, det är lördag. Istället ska jag göra varm choklad med grädde och se på gossip girl. Får råplugga imorrn istället innan vi åker hem till farmor och farfar och äter middag med resten av släkten, myyys :)

Juste, idag fyller farmor och farfars hund år, 9 år, sjukt vad tiden går fort! Grattis iaf, haha :)

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

sv: javisst, det kan jag göra! :) adda msn så fixar vi de.. kirchtereze@hot..

2008-11-08 @ 22:37:44
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0