En torsdag

Imorse var det delprov i matte C, hurra, och det gick inte som på räls, jag spårade snarare ur. Trots det vet jag att jag har klarat en MVG-uppgift eftersom vår lärare gick igenom den på tavlan efter provet. Det enda jag kan glädja mig åt efter det här provet :) Resten gick åt pipsvängen!

Slutade vid två och sen dess att jag kom hem har jag suttit och pluggat. Nu är jag iaf klar med medicininlämningen och tänker fan inte ägna en sekund mer åt något skolarbete, thats it. Iofs ska loggboken vara inlämnad imorrn så jag borde ju egentligen ägna den en tanke. Men troligtvis ska den vara inlämnad senast innan 00.00 imorrn så jag tar itu med den när jag kommer hem istället.

Nu: mat, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0