Brynäsvallens största lirare

Tog halv sex bussen till brynäsvallen där jag mötte upp tess. Där snörade vi på oss skrillerna och tog vinterns första kliv ut på isen! Riktigt ovant i början men sen kom vi igång och körde på rejält, fortsätter vi så här kommer vi lätt att värva in oss i nk, haha :D Sen skjutsade tess och hennes pappa hem mig till pappa där tacos och ensam mamma söker finalen väntade :)

Efter maten satte jag mig ner för att läsa klart spanska boken och precis då slutade internet att fungera. Och eftersom min bok innehöll skitsvåra spanska ord var jag i stort behov av att kunna slå upp orden på internet, men det kunde jag ju inte :@ Så jag fick gissa orden istället och hoppas på att det var något rätt iaf. Men som tur var började internet fungera precis när jag skulle lägga mig så jag kunde skriva klart recensionen iaf! Annars hade jag behövt åka till skolan tidigare imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0