Brynäs runt

Slutade 10.45 idag, käkade lunch med carro och jenny där det blev många skrattanfall, haha :D Efter lunchen skulle dom gymma på friskis så jag satte mig i sofforna där och väntade. Sen gick vi ner på stan där jag köpte en mascara och så fortsatte vi upp till ica söder. Men carro hittade inte vad hon skulle ha, nämligen hårfärg, så vi gick tillbaka till konsum. Inget napp där heller så vi gick ända bort till ica fjällbacken där hon tillslut hittade sin färg :) Jag tror alla halkade till minst 10 gånger under hela vägen eftersom det verkligen är snorhalt ute, och jenny smällde till rejält med att falla ner helt på marken. Haha :D Sen tog jag en jävligt mycket försenad buss in till stan och hann precis på min buss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0