Snart tar jag jullov

Nationella provet i Matematik C är avklarat, fyfan så skönt! I fyra timmar satt jag och kämpade med alla uppgifter och jag tror att det gick riktigt bra, eller det vågar jag inte hoppas på men :) Nu har jag suttit i datasalen med jenny och nejra i några timmar. Eller nejra åkte iofs hem för ett tag sen och då körde vi på en stooooor gruppkram eftersom hon åker till Bosnien nu :( Hoppas du får det bra älskling<3

Nu är spanskaarbetet och medicinfrågorna klar, ska bara leta upp en skrivare så att jag kan lämna in sen. Jag har alltså fått tre grejer gjorda idag: matte, spanska och medicin :)

Ikväll ska jag ta det lugnt och bara njuta så mycket det går, för det har jag verkligen förtjänat nu! Farfar fyller år idag så vi ska åka dit ikväll med hela släkten och äta middag och babbla om allt och inget, I like it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0