Shoppingkväll

Lång skoldag idag som aldrig verkade vilja ta slut. Men det gjorde den tillslut och då gick jag, jenny och carro till Expert där jag hämtade ut mina bildförstoringar som blev riktigt bra! Sen hämtade mamma upp mig och så åkte vi ut till Valbo köpcentrum. Köpte vinterskor (hallelujah) och en stor ram till en av bildförstoringarna. Sen åkte vi hem och käkade ostkaka och mörk choklad med hallon i som jag fick i namnsdagspresent :) Nu har jag precis ramat in en av bilderna och det blev så jävla bra att jag vill ha julafton nu så att jag kan få ge tavlan till pappa i julklapp. Men jag får försöka hålla ut dom här 15 dagarna istället...


Helfodrade och varma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0