Myslördag

Kom hem från carro för inte så länge sen nu. Kommer att sakna henne som fan nu när vi åker, lika mycket som jag redan saknar tess och nejra :(<3

Iaf så åkte jag, jenny och carro in till stan vid sju tiden tidigare ikväll och käkade på Wayne´s, avocadosallad :) Sen köpte vi TONVIS med godis, då menar jag det också, och sen gick vi hem till carro och kikade film. Jag hade som vanligt glömt mina läckra glasögon hemma men jag fick låna carros gamla istället, hej harry-potter-lookalike, haha :D

Och nu mina kära vänner ska jag packa, bättre sent än aldrig, right? Vi åker ju bara om 8 timmar, så det är lugnt, verkligen...

Kommentarer
Postat av: jenny

haha söta harry potter barn klart att man ska packa kvällen före, helst bara några timmar före man ska åka ;) see you in the morning <33

2008-12-28 @ 02:52:28
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0