Mysdag

Vi pysslade, lyssnade på musik, fick betygsinformation och käkade choklad (eller jenny och jag käkade choklad, höhö) på spanskan idag - mys! På matten hade våra lärare dukat upp ett långbord med julmust, godis, pepparkakor och så satt vi där och pratade och fick veta provresultatet- mys! Efter fysiken gick jag och tess till stan eftersom hon skulle köpa lite grejer. Vi åt även pepparkakor inne på Forex och sen satte vi oss på Ticknet där vi bläddrade i resekataloger och hittade drömhotellet till utomlandsresan med alla brudar i sommar - mys! När jag kom hem målade jag klart det mesta i rummet, käkade kebab med familjen, kikade på bonde söker fru och gosade med nero - ännu mera mys!

Nu ska jag fixa med julklapparna och ett fotokollage och sen somna framför en film. Börjar halv 11 imorrn då det är julavslutning i aulan och efteråt ska jag och några från klassen+tess fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0