Måndag = hockeykväll

Kastade mig ner i sängen framför MTV så fort jag kom hem från skolan idag och somnade. Sov i nästan 3 timmar och när jag vaknade hade all snö smält bort :( Tog en promenad i regnet till ica med pappa och nero och nu sitter jag här alldeles genomblöt. Har försökt plugga matte också men jag ger upp så lätt. Ska försöka lite till sen innan pappa och jag ska käka och se hockeymatchen, frölunda-brynäs. På lördag ska jag och jenny förresten upp till läkerol och se brynäs-djurgården. Kommer bli mycket folk och ganska så stökigt, så just därför har dom satt in extra poliser och kommer att ha kroppsvisitering. Det hade dom mot linköping också men det var bara för att träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0