Gårdagen

Igårkväll tog jag bussen hem till jenny där vi först tittade på En förtrollad romans och sen på Boston tea party medan vi väntade på en efterlyst tess. Tillslut dök hon upp och lite senare kom även jimmy och marcus. Sen åkte killarna iväg och då vred vi upp ABBA på stereon och sjöng och körde några dancemoves i soffan. När jennys föräldrar kom hem sen fick jenny en för tidig julklapp, nämligen Mamma Mia filmen med sing a long! Så vi satte självklart på den (fjärde gången gillt för min del) och började sjunga för full hals igen. Sen kom jimmy, marcus och en till kille tillbaks med MAX-mål åt oss, underbart eller vad? :D Så vi satte oss framför filmen och käkade tillsammans och drev med lite folk, haha, riktigt trevligt :) Vid kvart över två tiden skjutsade jimmy och tess hem mig och sen somnade jag på störten. Nu är tess framme i USA också, jag är verkligen inte avundsjuk :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0