Farmors dag

Hey! Sitter på körskolan nu och pluggar så pass mycket att skallen snart överhettas. Men vill ju kunna imponera på Rune även imorgon då jag var den enda att klara och därmed slippa göra om vägmärkesprovet vi hade igår! Så det gäller ju att hålla sig kvar i täten liksom, hehe. Har riskettan med Magnus vid tvåtiden och sen hoppas jag att jag får åka ut och gasa lite innan vi slutar. Ikväll väntar middag hos farmor då hon fyller år, kommer dock kännas tomt när varken gammelfarmor eller hunden finns med oss längre. Dessutom är släkten i Barcelona och lever livet så jag funderar på att dra dit en cirkus istället för att få allting att kännas precis som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0