Tjejtorsdag

Inledde morgonen med religionsredovisning tillsammans med nejra. Körde helt enkelt över dom andra! Lunch på det och sen en het valdebatt i aulan, skrattretande från vissa håll - go M! Sen hängde jag med jenny ett tag innan det var dags för "tjejkväll" på stan. Drog dit med mamma och nejra i några timmar och spenderade lön och minglade runt, tummen upp :) Avslutade med käk från MAX framför ESC där sverige liksom i fotbolls-vm inte knep någon plats, TUNGT. Men tänker inte hänga läpp för det. För nu är allt kirrat och klart inför balen imorgon så jag ska bara lägga en sista touch vid naglarna innan jag får min skönhetssömn. Vid 11-tiden imorgon befinner jag mig med nejra och tess hos frisören för baluppsättning. Sen raka vägen till pappa för att hämta upp skumpa och blommor och därefter hinna käka och fixa sminket innan det är dags att rulla ut till jenny för fördrink på hennes altan. Vid 18-18.30 glider vi in med båten till engeltofta för en AWESOME PROM NIGHT, BE THERE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0