100506

Guldkant på den här dagen, have to say! Började morgonen med en härlig powerwalk till alderholmen där 60 minuters yoga med klassen väntade. Varenda minut visade sig efteråt vara en ren upplevelse, grym känsla! Funderar starkt på att anmäla mig till någon kurs snart. Efter yogan slängde vi i oss lite käk och drog till samhällslektionen för muntligt prov. Jag hamnade som ensam tjej med killarna och alla är eniga om att det gick galant! Fick sen en lägesrapport på fysiken innan jag tog mig till söder för linsutprovning. Efter 30 minuters fipplande med dom förbannat hala linserna gav jag upp. Tänkte att hur jävla svårt kan det vara egentligen? Så jag gav det ett försök till och voila, nu sitter dom där dom ska :) Och jävlar i mig vilken livssensation, JAG KAN SE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0