100322

Måndag igen och jag kände mig mer sliten imorse än vad studentkryssningsfolket gjorde, tar grymt mycket på krafterna att behöva plugga fysik b flera timmar i sträck fan. Men jag tog mig iaf igenom dagen och nu sitter jag och varvar ner med min egna kycklinggratäng och en inte fullt så trevlig hockeymatch... Alarmet står på 04:30 inför morgondagen och 06:26 sitter jag och 6 tjejer från skolan på tåget mot Linköping. Ska spendera två dagar där för studiebesök på universitetet, event och sen avsluta kvällen med en trerättersmiddag med studenterna, gratis är godast, haha. Fast bäst av allt är nog att vi ska bo på first hotell, totalälskar deras frukostbuffé och för att inte tala om sängarna! Tillbaka på onsdagskväll, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0