100225

Inledde morgonen med en inte fullt så lyckad hockeymatch, somnade redan efter första perioden. Så i fortsättningen håller jag mig till skid-OS, där medaljerna bara rullar in! Gick till skolan och skrev religionsprov i 90 min och efter samhäll och en sväng på stan gick jag och jenny hem till mig för pannkaksdejt. Första försöken resulterade i pannkaksmos, så jävla fail, haha. Men sen spetsade vi smeten med lite mjöl och då hände det grejer!

Nu har kvinnan åkt iväg och simmat och själv tänkte ja ta mig en så fint kallad powernap innan jag börjar rota i sminkväskan. Musikquiz och slick ikväll, laddat i en vecka tammefan. Har dåligt samvete över allt jag stoppat i mig dom senaste dagarna också, så ikväll blir det SHAKE IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0