Låt det vara en mardröm

Lördagkvällen började bra, alldeles för bra! Vid åttatiden tog vi tjejer oss ner till stan och hem till joel där resten av grabbarna redan infunnit sig. Drog igång joels berömda quiz ganska på en gång och stämningen var 100%! Nån timme senare sprang jag och carro över till grannen för att checka in läget på hans 25-års fest som var i full gång - dumt gjort. Blev bjudna på dricka där som carro tydligen hällt ut men den efterkloka idiot som jag är drog i mig hela glaset. Några minuter senare är det svart och 8 timmar senare vaknar jag upp i min egen säng utan något som helst minne. Bland det läskigaste jag någonsin varit med om och hela händelsen gör mig så ledsen. TACK till alla som såg till att jag kom hem välbehållen under kvällen ♥

Man lär sig av sina misstag och jag kommer med 100% säkerhet aldrig mer dricka något jag inte vet innehållet av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0