Moped köpes

Jag och bussar är kanske den sämsta kombination man komma på. Jag borde fan skaffa mig en moped så jag slipper anpassa mig efter busstiderna. Bara idag har jag lyckats missa två bussar, lyckat! Den första bussen gjorde att jag missade yogapasset imorse och därmed fick en till varning på friskis. Efter tre varningar låser dom kortet så det känns ju inte sådär skitkul. Den andra bussen missade jag pga att pappa ringde hem precis när jag skulle gå så vi skyller på honom, hehe :) Nu ska jag fan inte missa en buss till utan gå dit 10 minuter i förväg och sen möta nejra på stan för shopping och kanske lunch. Känner på mig att det kommer ryka många hundralappar idag, men vad gör man inte för en massa nytt i garderoben? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0