16 juni

Gårdagen var kanske hur underbar som helst. Började kvällen med en reunion med tess, gq och kim på kvällen och kollade på martin stenmark (inte helt upskattat av grabbarna, haha), sen fortsatte vi hem till tess och shottade och lyssnade på när kimpa lirade gura. Vid tolv tiden vinglade jag och gq ner till sun city på hans cykel och försvann in i dimman där, hur najs som helst och natten avslutades med mys mys mys :)

Blev ändrade planer imorse så vi drog upp till stugan idag istället och blir kvar tills på söndag i guess :) Tar förmodligen båten till någon trevlig liten strand imorrn och på lördag väntar 50-års fest här för min farbror, partey!

Haha juste, har tappat rösten totalt så min familj/släkt har gett mig pratförbud, troligtvis rätt skönt för dom då jag låter rent ut sagt förjävlig (!!!) när jag pratar. Bara därför kommer jag ju på saker att säga stup i kvarten, men det är väl sånt som hör till.

Nu ska jag inte tråka ut er mer utan slå ihjäl myggorna i mitt sovrum istället, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0