Träning

Har inte tränat riktigt ordentligt sen jag vet inte hur länge, men nu har jag och tess anmält oss till en danskurs som kör igång den 26 januari dvs om mindre än två veckor. Inriktningen på dansen är girlicious vilket jag älskar, så jag är sjukt taggad på att få börja nu! Sen ska jag köpa gymkort på måndag, om jag inte får det när jag fyller, så då kör hårdträningen igång igen. Tränade verkligen stenhårt och nästan alldeles för ofta för precis ett år sedan nu och jag älskade det. Men sen blev jag sjuk och blev tvingad att ta ett uppehåll i mer än 8 veckor, dessutom stukade jag foten ett antal gånger. Sen hade jag inte orken att komma tillbaka. Har väl tränat i "normalt" tempo men aldrig riktigt kommit tillbaka där jag var. Kanske gör det nu?



Girlicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0