Lördag

Gårdagen började med gym med carro och en massa bus i snön med nero. På kvällen köpte jag och familjen hem kebab och vid 6 tiden ungefär bestämdes det att vi brudar skulle parta så det var bara att börja fixa sig på en gång. Kvällen spenderades först på inflyttningsfest hos jonas med ca 15 grabbar och 8 tjejer där jag även träffade på sara :) Pratade om både det ena och det andra och jag är så sjukt glad nu att jag slutade med fotbollen när jag gjorde det! Sen skulle alla iväg åt olika håll: spidfest, hangloose och lexe bl.a. Men jag, tess, henke, gq och rickard gick till Cheers istället där vi drack asgoda drinkar, planerade en massa och pratade om allt och inget. Det var hur najs som helst och jag skrattade i princip hela tiden, så jävla glad att jag fått lära känna er grabbar :) Vid ettiden gick vi bort till Frasses och käkade hamburgare och sen ner till stan där alla tog bussen hem. Har lovat gq att göra honom en tjänst nu också när jag åker till Italien och det ska han få bildbevis på sen när jag kommer hem igen :) Tack för en underbar kväll alla, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0