Gratisfylla

Föreställ er att ni är ute och festar riktigt hårt och har kommit till stadiet då man fått i sig för mycket av det goda och det känns som om magen kommer att vända sig ut och in när som helst. Precis i det stadiet befinner jag mig nu, fast utan alkohol i kroppen då. För så pass desperat är jag inte av att vara ensam hemma att jag sitter och shottar vodka för mig själv på en onsdagkväll, även om det inte hade skadat med lite sällskap. Får nöja mig med dom två timmarna som mamma och brorsan var här och käkade MAX med mig. Men jag antar att ingen vill umgås med ett fyllo som mig som är så yr att jag knappt vet vart jag sätter fötterna för tillfället. Jävla maginfluensa. På lördag ska jag vara frisk för då taggar vi till 18-årsparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0