Dö dö dö dö dö

Jag är sjuk igen (är jag ens förvånad?), men den här gången fick jag vara frisk i hela fem dagar efter att penicillinkuren var slut. Men jag försöker kämpa på ändå, trots att kroppen säger ifrån hela tiden... Pappa tvingade mig att sova så fort jag kom hem idag eftersom jag inte kunde stå på benen och knappt kunde andas eftersom både halsen och bihålorna har svullnat igen (igen!). Sen försökte jag piggna till någorlunda för att plugga, men det var rätt meningslöst eftersom jag inte tar upp något av det jag läser. Så hej då spanskaprov och hej då matte test som kommer att gå rätt och skogen. Och åt helvete med mitt immunförsvar.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Stackare som är sjuk:( Jag är också sjuk hela tiden, men jag är ju rökare så jag får skylla mig själv! Men du är ju näst intill träningsnarkoman haha. Du borde vara frisk!



Jag ska bara jobba och ta det lugnt =) Du då? Friskna till ? Puss !

2008-10-13 @ 20:35:31
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0