Vi glömmer den här dagen va?

Pissdag rent ut sagt. Bussen var full imorse så jag fick ta nästa och stressa sönder till mattelektionen. På tok för kort lunch så vi fick även stressa till fysiken. Inställd klassfest. Somnade på medicinen. Fick stå ute och frysa ihjäl pga att bussen till stan var 10 minuter försenad och dessutom stank piss. Dyngsur om fötterna eftersom all snö har fått för sig att börja smälta. Fick vänta i över 10 minuter på att min jävla cheeseburgare skulle bli klar på mcdonalds. Men dom bjöd iaf på en mellanpommes. Sen öppethus på vasa som blev allt annat än vad jag hade tänkt mig, riktigt besviken. Till sist så förlorade Brynäs mot Rögle...

Nu ska jag glömma allt det dåliga som hänt idag och istället vara lycklig över att bokrecensionen på spanska är avklarad, både den skriftliga och muntliga. Dessutom har jag sovmorgon till 10.45 imorgon, inte helt fel. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ryck upp dig solstråle :)

2008-11-27 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0