Måndag

Hade feber och var sämre imorse så jag stannade hemma. Men eftersom vi bara har två lektioner på måndagar så missade jag inte så mycket. Gjorde pannkakor och kollade på filmen Donnie Darko. Men den var rätt så weird så jag orkade inte se klart slutet. Sen gick jag ut med nero och fixade en massa så nu känner jag mig som en hemmafru, typ. But I like it, man får ju lön för mödan! Ska nog inte berätta allt jag hunnit med att göra idag för då blir ni yr. Men jag har: tvättat, handlat, tvättat mattor åt farmor som var hos tandläkaren, gjort iordning fika och fikat med farfar, haft lydnadsträning med nero...

Nu tänker jag inte lyfta ett lillfinger mer idag, förutom att plugga till biologiprovet, så jag ska sysselsätta brorsan istället. Han ville ha hjälp med att baka kanelbullar också så jag rycker antagligen in på ett hörn där. Kanelbullar är en drog, speciellt degen, hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0