Jobb och plugg

Jag skulle ju inte blogga nått idag men jag slänger in ett inlägg medan jag ändå har datorn igång. Har nyss jobbat klart och det tog sin lilla tid men nu är min plånbok lite fetare igen. Den har gjort många viktnedras den senaste tiden men nu är den snart tillbaka på banan!

Sitter hemma hos pappa nu och pluggar biologi för fullt, prov på tisdag. Biologi är nog det ämne jag hatar mest men det är bara att köra på ändå. Tess kommer hit snart och hämtar sin laddare och sen ska jag hem till mamma och käka, om dom två partyprissarna där har vaknat dvs. Det brukar ju vara tvärtom men nu har jag och tjejerna legat på sparlåga ett bra tag. Får se om det smäller till och blir party nästa helg istället!

Nu måste ja försöka få in det här med transkription och translation i skallen. Ska rota fram några ipren ur medicinskåpet också för jag mår bara sämre och sämre. Kände mig riktigt pigg imorse men nu har förkylningen tagit om rejält igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0