FANFANFAAAAAAN!

Kan man gå från att vara absolut helt frisk en morgon till att bli så sjuk på kvällen att man inte kan ta sig ur sängen? Jag kan :( Har så sjukt jävla ont överallt att jag inte vet vad jag ska ta vägen och så kan jag inte prata heller...

När jag kom hem från skolan idag hällde min brorsa upp ett bubbelbad till mig och tände en massa ljus :) Så efter att jag legat där och skvalpat ett tag gick jag och la mig och vaknade nyss. Men jag har inte blivit nå bättre alls, snarare mycket sämre :( Vill inte hålla på att ta en massa alvedon heller för min kropp är snart resistent mot sånt. Alla andra mediciner överhuvudtaget också. Får se om  jag orkar titta på idol och tv ikväll, jag kanske sover istället. Jag vill vara FRISK! Imorrn kommer dessutom tjejerna hit. Och på lördag eller söndag ska jag jobba, men inte om jag är sjuk :( FUUUUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0