Stanhäng

Vaknade upp av att solen lyste imorse så jag gav mig ut på en långpromenad runt travet. Sen lite frulle och en snabbdusch innan det var dags att rulla iväg med cykeln för att träffa nejra på stan. Det första ärendet innebar en spruta av största sorten för min del. Jag som ÄLSKAR sprutor. Fruktade det värsta men gick faktiskt kanoners. Så nu kan jag gott och väl stoltsera runt med mitt feta plåster på armen! Sen fortsatte vi iväg till nordea för att fixa nytt leg åt nejra, vill ni ens veta hur många hon är uppe i? Haha, hjärtat. Skulle även hämtat ut hennes nya iphone men alltid är det nått som ska krångla så vi håller tummarna för nästa gång. Hamnade istället på nian där vi drog i oss en fet kebabtallrik innan det var dags för henne att sticka till jobbet. Själv rullade jag hemåt och nu sitter jag och väntar på jenny. Långpromenad och tvmys står på schemat, ha en trevlig kväll!

Tomathjärta, sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0