27 oktober

Vaknade med migrän, halsont, hosta och av att kroppen värkte imorse, trodde seriöst inte att jag skulle kunna ta mig upp. Men efter några ipren och panodil kunde jag åtminstone stå på benen igen. Varför blir man alltid sjuk på loven, är det för att man slappnar av mer då eller? Aja, huvudsaken är att jag är frisk på lördag, då jävlar!

Pappa bjöd iaf mig och brorsan på lunch idag uppe på söder, thailändsk buffé, förjävla gott! Sen åkte vi iväg och övningskörde ett tag och jag lyckades få pappa att se döden i vitögat, haha, fyfan. Råkade ta liiiiiiiite fel på gasen och bromsen ett tag så, mer säger jag inte. Men nu i efterhand kan man bara skratta åt det, jösses :D Sen åkte vi gävle/valbo runt för att leta en viss sorts gps åt pappa och en mobil till mig, den jag har nu kan man ju snart panta fan. Var helt inställd på en samsung touch först men sen kliade det lite för mycket i fingrarna så nu har jag beställt en iphone, maha :) Kommer fan få snåla rejält om jag ska få det att gå ihop med jul/nyår/student och grejer alltså. Eller ta tummen ur och skaffa ett jobb kanske?

Äej, nu ska jag typ kurera mig framför andra avenyn med kemiboken, woho! Pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0