Fredag

Äntligen fredag säger jag bara. Hade två nationella prov i engelska imorse, sen 1,5h matte och avslutningsvis en helt onödig engelskalektion. Efter det blev det gym med nejra och presentköp med brorsan. Sen åkte jag bara hem och vände och fortsatte till stan med pappa och martin för att äta. Gick till Mcgills först - fullt. Sen Brända Bocken - fullt. Church Street - fullt. Så det fick bli Bishops Arms tillslut, helt underbar mat! Dock satt två av mina oälskade lärare vid bordet bredvid tillsammans med halva vasas kvinnliga personal, men jag överlevde. Sen när vi ätit klart fick jag såna jävla kramper i magen så vi gick och hämtade cyklarna och köpte med oss godis och cyklade som idioter hem i spöregnet. Såg ut som en dränkt flodhäst när jag kom innanför dörren. Kollade på värdelös hockey sen och nu Sweeney Todd. Hektisk dag imorrn men jag tänker försöka hålla humöret uppe ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0