Inconceivably

Jag orkar inte må så här jävla dåligt längre. Att ständigt må illa, vara yr, ha huvudvärk, ha problem med andningen, vidriga kramper i magen och vara övernaturligt trött, jämt. Ibland så orkeslös att jag blir tvungen att lägga mig ner på golvet där det är kallt eller åtminstone svalt. Men enligt läkarna är det bara att vänta vänta vänta. Vänta på den där jävla remissen som aldrig dyker upp. Dock tändes det ett hopp idag när jag fick brev från sjukhuset. Men ropa inte hej föränn du hoppat över bäcken. Det var bara en bekräftelse på att läkaren nu hade skickat remissen vidare till kirurgläkaren där den ska behandlas ytterligare en gång innan jag får komma dit. Skjut mig för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0