19 maj

Fick tillbaka nationella proven i engelska b imorse och jävlar vilken chock jag fick, hade trott att resultatet skulle vara sämre än vad det egentligen var. Hade svenskaprov sista lektionen också som nu är överstökat och finito. Blev som vanligt gym efter skolan och nu börjar resultaten synas efter månader av slit, både vad gäller kropp och kondition :) Fast det är fortfarande en bit kvar tills jag är i samma form som under fotbollstiden och sen dess att jag blev sjuk. Just keep on.

Har precis slagit mig ner i soffan och tänkte skriva färdigt fysiklabrapporten, fotografpresentationen och plugga inför idrottsprovet nu. Blir alltså en lång kväll, men det måste ju göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0