15 maj

Sovmorgon till 11.40 idag så det fick bli frukost ute på balkongen. Sen satte jag mig på cykeln och jävlar vad det rullade på. Hade medvind och allt så jag kom till skolan på rekordtid, 3km på 5 minuter! Där hade vi kemilektion och sen fortsatte vi med inspelningen av vår spanskafilm "Blodsbröllop". En sak är säker och det är att jag aldrig kommer att bli skådis, trots mina (icke) lysande insatser som hustru och skogshuggare i filmen. Haha, helt värdelös är jag och inte kan jag hålla mig för skratt under tagningarna heller. Kommer få grymma magrutor inför beachen när filmen ska visas v.22!


Bättrade på brännan med jenny efteråt och sen har jag myst med hunden min hela kvällen eftersom resten av familjen roade sig på annat håll. Tjockade iaf till det rejält med godis, cola, nudlar och kladdkaka framför Så ska det låta och Helens små underverk. Ska upp tidigt imorrn för ett pass på friskis med nejra och sen stan med martin troligtvis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0