12 mars

Slutade inte föränn 17.15 idag eftersom vi hade Fotografisk bild A sista timmen. Och eftersom vi var i mörkerrummet och framkallade och kopierade bilder så hade vi lika gärna kunnat stanna hela natten, älskar att arbeta där inne! Men tillslut var vi tvungna att gå så då gick jag och nejra till stan och tog ut pengar och sen mötte vi upp jonas på skolan igen och dealade lite, maha :) Sen fortsatte jag själv på stan ett tag och köpte en ny mascara, för den som vill veta, innan jag tog bussen hem.

Nu har jag precis tryckt i mig en hel kebabrulle och lagt mig tillrätta framför Lyxfällan där jag tänker ligga still resten av kvällen. Har troligtvis överansträngt musklerna i magen och buken så jag har haft kramper hela dagen som gör svinont! Men förhoppningsvis försvinner det imorrn, annars avlider jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0