Kycklingbitar

Så pass lugna som våra skoldagar är den här veckan är det inte konstigt att man liksom slår av på takten. Men inte när det gäller pluggandet utan där har jag överträffat mig själv och pluggat mer än vanligt den här veckan, utan att det känns jobbigt? Vet inte om det är våren som gör det eller för att det är påsklov nästa vecka? I vilket fall klagar jag inte :)

Åkte till skolan en timme tidigare än vi började idag för att agera lunchpartner åt nejra då det råkade vara hennes favoritskolmat, nämligen chicken bits. Om hon skulle få veta vad dom där egentligen innehåller skulle hon säkert ändra sig ganska på en gång, men snäll som jag är håller jag tyst om den saken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0