Söndag

Det är söndag och jag är sjuk. Men istället för att ligga nerbäddad som jag borde göra så är jag uppe och springer istället hela tiden. Jenny och jag tog en promenad med hundarna imorse och köpte 2 liter glass till mig på ica. Sen kollade vi på Dreamgirls och Ian Wright's program om överviktiga barn och retade upp oss rejält på vissa, till exempel en av mammorna till ett av barnen. Tur för henne att jag inte befinner mig i hennes närhet just nu för då skulle det inte sluta roligt.

Nu ska jag ut och dampa med nero i snön som han älskar (hur ska han överleva sommaren?) och sen kommer mamma hit och då ska vi åka iväg och käka nånstans, mys :) Sen ska jag tvinga mig själv till att ligga still i soffan hela kvällen, ska se Herren på Täppan och Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0