Live from Italy

Tankte bara slanga in ett kort inlagg och saga att jag lever. Dom har dagarna har varit bland dom basta i hela mitt liv men just nu langtar jag faktiskt hem, och det ar jag inte ensam om. Jag ar less pa italienare, cigarettrok och alla sliskiga sotsaker man far varje dag. Men idag ar det nast sista dagen har och klockan 15.00 imorgon avgar planet hem till Sverige!

Idag ar det ledig familjedag fram till 14.30 da vi ska till Risiera, ett koncentrationslager har i Trieste, och eftersom jag ar sjukt intresserad av sant sa ser jag verkligen fram emot det. Fram tills dess ska vissa vandra i begen, ata lunch eller shoppa med sina familjer, men vi har bestamt oss for att bara ta det lugnt hela dagen, tack och lov. Jag ar sa grymt sliten i hela kroppen sa jag behover verkligen vila.

Ikvall ar det som sagt sista kvallen sa alla ska pa en stor fest hos Carros italienare Teresa ikvall. Forhoppningsvis blir det riktigt lyckat och jag ser fram emot att fa se hennes palats till hem. Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0