8 mars

Har haft en super myskväll med brudarna med bl.a. bastu, melodifestivalen, fruktsallad och uppspelning av italienvideon, haha! Nejra, carro och matilda drog sen hem vid 23 tiden medan jenny och tess stannade kvar och nu ligger dom nere i varsin soffa och sover så sött :) Nero och jag däremot ligger och glor på gossip girl eftersom jag mår allmänt förjävligt. Har blivit smittad rejält den här gången så jag har ont i varenda kroppsdel och allt sånt där skit och skulle egentligen bara vilja dö just nu. Men jag tänker kämpa så mycket jag orkar och hoppas att jag blir frisk inom en snar framtid, och att jag dessutom får en tid på sjukhuset snart. Godnatt!


11 månader sen :)<3

Kommentarer
Postat av: matilda

jag längtar tills vi åker utomlans i sommar :D<3

2009-03-09 @ 20:56:15
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0