14 mars

Gick upp halv nio imorse och en timme senare började mitt och jennys första yogapass på friskis. Personligen tycker jag att det var helt underbart så jag kommer iaf att fortsätta att gå på dom passen,  jenny också hoppas jag :) Efter yogan tog vi en riktig långdusch och sen kikade vi runt på stan ett tag och käkade på nian innan vi åkte hem vid två tiden. Väl hemma satte jag på simple plans album på repeat och la mig och sov i 1,5 timme och sen tog jag en långpromenad med nero när jag vaknade.

Har precis gjort i ordning toast i vår nya "hälsogrill" nu och ska börja dra mig hem till mamma snart. Blir fix och förparty med jenny och nejra där innan vi tar bussen till dario i valbo där vi ska ha "klassfest". Med största sannolikhet kommer 15% av dom som kommer att vara ifrån vår klass och resterande 85% annat folk, haha. Men det blir trevligt det med!

Och hörrni! Man bara lever en gång, så kör hårt ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0