Nationaldagen

När vi åkte hemifrån i lördags var det kallt, grått och regnigt men så fort vi kom upp till stugan sken solen för fullt och värmen var det heller inget fel på, hälsingland sörru :) Medan nero sprang runt och dampade och badade fast han inte fick så var kusinerna flitiga och grävde grunden till deras altan medan vi andra mest pratade och gjorde mest ingenting. Eller jo, jag agerade faktiskt frisör åt min gammelfarmor och resultatet blev ja mer än nöjd med, fina pengar in på kontot! Sen käkade vi lunch och när det äntligen var dags för bastu hade jag lyckats somna som en stock på soffan. Skyller på att tvn stör min sömn om nätterna, hehe. När jag vaknade hade jag ett fin fint avtryck av den rutiga kudden på kinden, galet snyggt och trendigt. Middagen stod iaf serverad då och på det blev det min och farmors rabarberpaj till efterätt. Mätta och belåtna rullade vi hem till gävle igen med marcus och mickis som medpassagerare. Väl hemma väntade efterlängtad fotboll som ganska snabbt blev en riktigt flopp. AVGÅ LAGERBÄCK OCH IN MED HYSÉN I TRUPPEN FÖR FAN!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0