Helgen

Tänkte att det kanske var på tiden att jag sammanfattar helgen.

I torsdags var vi och kollade på Vasas utspark och på kvällen drog jag och carro till sun city för att dansa asset av oss i flera timmar och dessutom träffade jag på en massa människor som jag inte pratat med på år och dagar, sjukt kul! Sen när vi gick hem hände det saker hela tiden och jag har nog inte skrattat så mycket sen jag vet inte vad, tårarna bara sprutade åt alla håll, haha :´D Kom i säng vid 04.00 och tre timmar senare ringde klockan och då var det bara att pallra sig iväg till skolan för avslutning, lagomt död sådär. Efteråt blev det en långfika med tjejerna på coffee lounge innan jag åkte hem och somnade på stört.

På kvällen åkte jag hem till gabriel där jag fick stå och skrika i en kvart innan kim äntligen kom ner och öppnade åt mig, döva jävlar, höhö :) Sen gick vi ungefär 3 km bort till nynäs och med tanke på mina 9cm klackar var fötterna rejält misshandlade efteråt. Där träffade vi iaf av en slump på tess och hennes klass så hon hakade på oss istället. Gick hem till adde och drack och spelade poker och sen fortsatte vi till rasmus och där stannade vi i stort sett resten av kvällen. Blev även en sväng förbi sun city och donken också.

På lördagen blev det slappt hela dagen men på kvällen åkte jag och gabriel till hemköp och där fick vi ett ryck och plockade på oss en massa tårtingredienser, idéerna flödar! Sen när tess äntligen kom hem efter att vi stått ute i regnet i en halvtimme började vi fixa iordning tårtan. Och jävlar vilken tårta det blev, livsmedel till hösten! Kikade på I taket lyser stjärnorna och sen buss hem.

Ungefär så såg väl helgen ut, bilder kommer som vanligt om...ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0