21 juni

Riktig slappdag idag. Mådde förjävligt när jag vaknade imorse men efter en jordgubbsfrukost och tre timmars sömn till så vände det. Har i stort sett myst med hundarna hela dagen, solat, köpt tonvis med godis och kollat på sällskapsresan, haha så klockren :D Sen kom marcus, kusin, hit på kvällen för att han och pappa skulle ha grabbkväll, så jag hakade på jag med och så köpte vi hem pizza och kollade på Iron Maidens senaste dvd flight 666, grym är det enda jag har säga om den! Nej men nu lär jag sova om jag ska orka upp till jobbet imorgon, 05:45 står alarmet på, rena självmordet... Men håller jag bara ut den här veckan så kan jag göra precis vad fan som helst resten av sommaren, så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0