14 juni

Sitter hemma hos mormor i hennes flashiga lägenhet i stockholm just nu. Har varit här sen halv 12 idag tillsammans med släkten som jag inte träffat på över ett år för att fira mormor som fyller år imorgon, grattis sötaste! Blev bjudna på en skitgod smörgåstårta och så melon och glass till efterätt :) Sen slumrade jag till i soffan ett tag också, kan inte fatta hur jag kan vara så trött jämt? Men jag antar att tröttheten kommer ikapp nu efter alla sena nätter ute, but that's the hard partylife.

Imorrn måste jag tillbaka till verkligheten igen, jobb mellan 07.30-16.00, tur att jag har carro med mig! Mamma den jäkeln är ju däremot ledig så hon blir kvar här i stockholm för att shoppa hela dagen imorrn. Så just därför sitter jag nu och väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig på vägen hem från norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0