Du är vad du äter

Har smällt i mig så mycket mat nu att jag knappt kan röra mig, men mamma hade gjort så god mat så det var svårt att motstå. Åt dessutom världens godaste kladdkaka hemma hos carro så min magsäck var redan halvfull innan jag började äta. Och seriöst, jag måste faktiskt hålla med jenny och carro om att ica har allt, verkligen. Det var också därifrån kladdkakan kom. På slutet satt jag och skrapade i mig det absolut sista smulorna medan jenny försökte få mig att inse att den faktiskt var slut...Men det gick bara in genom det ena örat och ut genom det andra. Så nu är min plan att övertyga dom andra att vi ska ha icas kladdkaka till efterätt på vår 1-årsjubileums middag på lördag, men det blir lätt ordnat :)

Bara för att jag känner mig som ett fläskberg för tillfället tänker jag lägga mig och kolla på du är vad du äter nu innan jag fortsätter med pluggandet. Arrividerci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0