Kalas

Har nyss kommit hem från michaela (kusin) där jag spenderat hela lördagskvällen. Eftersom hon fyllde år idag var vi där och firade henne - käkade tacos, fikade och pratade om det ena och det andra. Men mot slutet satt jag mest och lyssnade på dom andra och försökte hålla mig från att råka somna och därmed dyka ner med huvudet i tekoppen, vacker syn. I mitt försök att hålla mig vaken åt jag inte bara en utan fem(!) stora kanelbullar plus en mockaruta. Lägger vi ihop det med förra veckans kanelbullekonsumtion kan man ju börja undra, men vad gör man inte för sånt man älskar, kanelbullar är ju en av mina stora laster i livet, höhö :)

Sen åkte vi iaf hem och eftersom klockan hade runnit iväg lite för mycket var det ingen större idé att ta bussen till bomhus och mysa med jenny, carro och tess som det var tänkt :( Men ja lovar att gottgöra er ;)

Har ingen större lust att sova nu eftersom jag blivit pigg och heller ingen lust att kolla på film ensam. Brorsan den smitaren svek mig och tog moppen till en kompis istället för att kolla på filmen vi laddat ner... Så vad gör man? Rensa bland lådorna i rummet kanske? Brukar få såna ryck mitt i natten. Eller så lägger jag in bilder ifrån stockholmsresan med nejra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0