Onsdag

Dagen började med sovmorgon och sen hade vi idrott första lektionen. Där höll klara och farzana i en egen lektion med dans så vi fick lära oss en koreografi, sjukt kul :D Ångrar att jag slutade med dansen förut, men än är det väl inte försent? :) Sen var det lunch och därefter redovisning på biologin som gick rätt så bra. Sista lektionen var spanska och där fick vi sluta lite tidigare. Då gick jag och tjejerna till stan för att leta skor åt mig och tess, och på den sista affären slog jag till på ett par svarta ankelboots som jenny och jag totalförälskade oss i förut. Och eftersom hon köpte dom då så har vi ju lika nuuu :)

Sen åkte jag, jenny och carro hem till mig och så färgade jenny mitt hår, tack för hjälpen hun'<3

Kommentarer
Postat av: jenny

Så lite så älskling! :) <33

2008-10-09 @ 11:08:23
URL: http://metrobloggen.se/jennycarlson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0