Lördag/söndag

Igårkväll var vi tjejer+pontus polare hos syskonen carlson i bomhus, dvs jenny och pontus. Käkade pizza och gjorde lite allt möjligt :) Vid 12 tiden var det bara jag, tess, carro och "skjortan" (som förövrigt däckade i soffan) kvar. Så vi bakade ännu mera pizza, flashade framför kameran och satt vid datorn :D Sen kom jimmy och en halvtimme senare var det bara jag och carro kvar så vi la oss i sängen framför en film och slocknade ganska på en gång. Ytterligare några timmar senare fick vi en till mellan oss i sängen, nämligen jenny :)

Imorse gjorde vi oss klar och åkte till MAX och käkade frulle, himmelskt! Sprang en sväng på stan också innan jag och jenny åkte hem till mig och hämtade min dunjacka. Lämnade också tillbaka en mobil jag hittade ute på gatan igår till dess rätta ägare som även lovade att komma tillbaka med hittelön ;) Sen åkte vi in till stan igen där vi kikade runt lite och sålde min dunjacka till en tjej, skönt att bli av med den! Tog sen bussen hem till jenny och la in bilder från kameran och gjorde pannkaksmuffins, haha rolig idé och riktigt gott :D Sen åkte vi och lämnade lillvovven hos några släktingar till jenny och pontus, handlade på ica maxi och sen skjutsade dom hem mig.

Väl hemma käkade ja tacos och kollade på 40 year old virgin med pappa och brorsan, haha, kul film!


Kommentarer
Postat av: Sue

Hejsan, Kul att du var med och tävlad. Tyvärr gick designen till någon annan. Men kommer ha fler utlottningar i veckan och framtiden. Så hoppas du fortsätter kika in och deltar i fler utlottningar!



Nästan kanske blir din!



Kram/Sue

2008-10-27 @ 22:09:07
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har en desingutlottning just nu. var me du också :)

2008-10-28 @ 00:05:47
URL: http://warningexplosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0