H&M paket

Idag kom mina (efterlängtade) ankelboots från h&m, men jag tänker skicka tillbaka dom redan imorgon!! Anledningen är att dom inte var ett dugg sköna och dessutom var klacken alldeles för smal för att min högra jvla fot ska kunna klara av att gå i dom. Har ingen större lust att dra på mig den femte stukningen för i år. Dessutom var skorna inte alls lika snygga i verkligheten, materialet var riktigt fult, men det är ju sånt man får räkna med när man beställer från nätet. Och fodret inuti skorna skulle ha varit rosa, men det var turkost :(

Nu måste jag verkligen hitta ett par nya skor innan lördag. Får dra med mig jenny en sväng på stan imorrn och hittar jag inga då så får jag kolla på fredag med nejra också. Annars är fan helgen förstörd, då kan jag lika gärna gå med tofflor.


Jag är besviken :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0