I´m bored

Vilka svordomar använder du mest?
men helvete, fan och jävlar

Har någon någonsin kallat dig lat?
many many times, men nejra tar nog ändå priset i att vara mest lat! Haha :D

Vem är världens bästa artist just nu?
Katy perry!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
det gör dom säkert, men inget jag bryr mig om

Hur många syskon har du?
1 riktigt + 2 fejksyskon :D

Läser du för skojs skull?
"hejjagvarenboknördengångitiden" men nu för tiden hinner jag bara med att plugga...

Gråter du ofta?
förut gjorde jag det, men nu är det sällan

När grät du senast?
kommer inte ihåg

Försöker du alltid lära dig nya saker?
när de finns ork och lust

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
matte och idrott

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
att han visar att han bryr sig

Vilken är din favoritdricka?
coca cola

Vilken är din mammas hemstad?
gävle

Din pappas?
söderhamn

Vilka är din favoritfrukter?
vindruvor och jordgubbar, överlägset!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
olika från person till person, men mest det motsatta tror jag

Stör det dig om någon säger att dem ska ringa men inte gör det?
JA, UTAV BARA FAN!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta då?
william

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0